ANEM A BUSCAR LA SEVA ARQUITECTURA A LA NATURA!

“Això d’estar sempre entre les quatre parets de la classe és molt avorrit… Si el nostre arquitecte s’inspirava sempre en la natura i el seu entorn, per què no fem nosaltres el mateix?”

Amb els alumnes de 3r vam decidir sortir a la ciutat d’Igualada on hi ha espais i edificis modernistes que tot i no ser dissenyats per l’arquitecte Antoni Gaudí , si pertanyen a la mateixa època i alguns estan inspirats en la seva obra.

Vam concertar una visita guiada on ens van mostrar: façanes, sostres, habitacions, entrades,….. d’edificis on els nens van poder veure elements decoratius i arquitectònics que recordaven molt l’obra de Gaudí i la seva relació amb els elements naturals.

Per altra banda, els nens i nenes de 4t, mentre els companys observaven edificis modernistes, vam anar a plena natura i comprovar què té ella tan especial que va inspirar al nostre arquitecte.  La nostra tasca va ser anar a buscar diferents ecosistemes al Parc Fluvial de Vilanova del Camí, un espai molt proper a l’escola on vam poder trobar una flora i una fauna ben variada. Si la natura és capaç d’oferir-nos tant, vam creure que alguna cosa havíem de fer per ella nosaltres també…

Una imatge val més que mil paraules. Cliqueu-hi al damunt i en veureu més.