Implementació

Els coneixements previs dels alumnes es gestionen a l’aula abans de començar a treballar els projectes en grups. Es recull per escrit i al final hi ha un exercici de comparació amb el què ja sabiem i el què hem après nou.

Les informacions que necessiten per aconseguir els reptes les treuen de dues fonts: de materials tangibles a l’aula com llibres, revistes i/o altres documents; I digitalment a través del classroom que el professorat prepara penjant materials que els poden ser útils per treballar el projecte. Per altra banda ells també poden fer recerca digital.

Els coneixements s’autoregulen a mesura que els professors van acompanyant les seves reflexions sobre el què van fent I creant nous inputs I noves idees perquè ells vagin construint.

L’autoregulació dels alumnes es fa a travès de fulls físics que han d’anar omplint cada cop que treballen un repte, I anant a trobar els coneixements previs per anar comparant processos d’aprenentatges gràcies a les informacions noves que van adquirint.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *