Com ja us và rem comentar, aquest és el segon any que fem el projecte a l’institut. Per tant, en la primera reunió de planificació del projecte, comencem recordant i explicant als companys que són nous al centre, què vam fer el curs passat.
En aquesta reunió, comencem explicant el producte final: la celebració de les OlimpÃades de l’institut. Tenim en compte les valoracions dels alumnes que hi van participar el curs passat. Pensem una possible data: el divendres dia 16 de març. També decidim que allargarem la durada de l’acte, perquè l’any passat ens va faltar una mica de temps…
A partir d’aquÃ, recuperem el drive compartit del projecte del curs passat, i anem repassant com contribueixen les diferents matèries al projecte:
Àmbit cientÃfico-tecnològic (VIP/Naturals/Tecno/Mates):
infografies dels diferents aparells del cos, estudiar l’aparell digestiu i locomotor, fer el logo i la mascota dels jocs, dissenyar del diploma que s’entregarà als alumnes participants, VÃdeo promocional: per anar a explicar als de 1r d’ESO, enquesta sobre hà bits saludables i processament de les dades
Àmbit prà ctic:
Educació fÃsica: elaborar les normes dels jocs , preparació i elaboració de les proves
Tutoria: mirar un vÃdeo i reflexionar sobre el dopatge
Àmbit lingüÃstic-social:
Català /Socials: història i cronologia dels JJOO, situar les Seus OlÃmpiques en un mapa del món, estudiar les mascotes olÃmpiques
Castellà : estudiar els jocs paralÃmpics, els valors de l’esport, visionar la pel·lÃcula INVICTUS.
Anglès: preparar el discurs olÃmpic, els cartells divulgadors i el vocabulari dels diferents esports