Fem memòria: qui fa què?

Com ja us vàrem comentar, aquest és el segon any que fem el projecte a l’institut. Per tant, en la primera reunió de planificació del projecte, comencem recordant i explicant als companys que són nous al centre, què vam fer el curs passat.

En aquesta reunió, comencem explicant el producte final: la celebració de les Olimpíades de l’institut. Tenim en compte les valoracions dels alumnes que hi van participar el curs passat. Pensem una possible data: el divendres dia 16 de març. També decidim que allargarem la durada de l’acte, perquè l’any passat ens va faltar una mica de temps…

A partir d’aquí, recuperem el drive compartit del projecte del curs passat, i anem repassant com contribueixen les diferents matèries al projecte:

Àmbit científico-tecnològic (VIP/Naturals/Tecno/Mates):

infografies dels diferents aparells del cos, estudiar l’aparell digestiu i locomotor, fer el logo i la mascota dels jocs, dissenyar del diploma que s’entregarà als alumnes participants, Vídeo promocional: per anar a explicar als de 1r d’ESO, enquesta sobre hàbits saludables i processament de les dades

Àmbit pràctic:

Educació física: elaborar les normes dels jocs , preparació i elaboració de les proves

Tutoria: mirar un vídeo i reflexionar sobre el dopatge

Àmbit lingüístic-social:

Català/Socials: història i cronologia dels JJOO, situar les Seus Olímpiques en un mapa del món, estudiar les mascotes olímpiques

Castellà: estudiar els jocs paralímpics, els valors de l’esport, visionar la pel·lícula INVICTUS.

Anglès: preparar el discurs olímpic, els cartells divulgadors i el vocabulari dels diferents esports

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *