El dia de la bicicletada

El divendres 15 de juny, tots els alumnes del cicle superior de l’escola Nadal, es van reunir al pati a les 9.00 hores del matí, tots molt il·lusionats i preparats amb la seva bicicleta, el material dels jocs que realitzarien posteriorment i la ruta i la farmaciola a punt.

Uns quants alumnes no portaven bicicleta, ja que per causes diverses, no dominaven la bici o no en tenien, van fer una ruta alternativa caminant, perquè la ruta en bicicleta era massa llarga per fer-la a peu.

Aproximadament sobre les 9.30 hores, quan la polícia va arribar i  els mestres havíem revisat les bicicletes perquè estiguessin a punt, que tothom portés casc, aigua, crema solar..vam sortir de l’escola i ens vam dirigir cap al camí del riu, vam vorejar-lo fins a Sant Joan Despí i des d’allà ens vam dirigir cap al parc de Torreblanca.

Un cop vam arribar al parc, ens vam ajuntar amb tots els companys que havien fet la ruta alternativa caminant i tots plegats vam esmorzar.

Posteriorment els alumnes de sisè van preparar uns jocs que van situar per tot el parc: fet i amagar, cursa lenta en bicicleta, circuit tècnic i mataconills. Vam estar una estona jugant i cap a les 12.30 hores els que anaven caminant van començar a anar cap a l’escola i els que anaven en bicicleta vam esperar una estoneta.

Quan tots estaven preparats van tornar a agafar les bicicletes i pel mig del poble vam anar directes cap a l’escola. Vam arribar sobre les 13.00 hores, juntament amb els que anaven caminant.