Una gran exposició!

Els productes finals son el invents de creació pròpia e individual  de cada alumne. La seva creació representa un repte real ja que han de posar-se en la pell dels inventors. Cada alumne ha pogut triar el tipus d’invent i  ha pogut escollir els materials que feien servir. La major part de la classe han triat materials respectuosos amb el medi ambient .

Per comunicar els resultats es va fer una exposició oberta a tota l’escola, companys i famílies, en la que van poder explicar tot el seu procés de creació.

També van fer una fira, on cada alumne intentava vendre el seus invents a la resta de la classe i algunes mestres de l’escola. Era el lloc on exposaven les característiques del seu invent, el procés de creació i el preu de mercat.