Com anem implementant el projecte

Nosaltres no partim d’una pregunta inicial sinó d’un centre d’interès o un tema que interessava als alumnes.

De coneixements previs n’hi havia força, però no en temes concrets com la gravació d’una pel·lícula, per tant, vam debatre molt de com ho hauríem de fer i quins rols hauria d’assumir cadascú. El que més ens preocupava era la implicació de tothom, de tots i cadascú per tal de poder tirar endavant la pel·lícula, ja que si algú no assumeix el seu rol difícilment podrem tirar endavant el nostre objectiu. Els alumnes són conscients de la seva evolució i de les diferents àrees que anem treballant. Anem fent moltes aturades per anar aclarint coses i per parlar i arribar a acords.

Ara mateix estem en el punt més important que és la de preparar-nos per la gravació. Hem estat un parell de sessions per veure si ho teníem tot a punt, per decidir què ens falta, si estem tots llestos,… emoció a flor de pell!

Treball en equip dels docents

El moment en què ens trobem sobretot són les sessions de formació del Grup impulsor. Però en molts altres moments quedem tutora i especialistes diferents per veure com i què es farà en les seves sessions.

El mestre sempre és allà per ajudar, guiar, i organitzar si cal. Els mateixos alumnes, però, s’organitzen molt bé. Hem arribat a un bon punt d’autonomia, creiem que pel fet de que estan molt motivats.

Quan s’acabi el projecte n’ haurem de fer una valoració, tant a nivell d’alumnes com de mestres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *