FEM D’EXTRES!

Quina casualitat! Fa uns dies va venir a l’escola una ex-alumna que està estudiant un Grau Superior de Comunicació Audiovisual i va demanar permís a l’escola per poder fer una part de la gravació aquí. Van venir a explicar-nos la sinopsi del curt i un altre dia van venir a gravar.

La història va d’un nen que té una gran relació amb l’avi. Cada dia el va a buscar a l’escola fins que un dia no apareix. Finalment descobreixen que l’avi té Alzheimer.

L’Èric és el protagonista, un nen molt simpàtic que de seguida es va fer amic de tots nosaltres i a més tots i totes vam poder fer d’extres! Va ser una tarda molt emocionant. L’equip era d’unes 8 o 9 persones. Vam poder veure el director en acció, els actors, les llums, la càmera… Això ens ha de servir per poder fer molt bé la nostra pel·lícula.