Metodologia

– Hi haurà hagut una tria prèvia d’empreses feta pel propi alumnat.

– L’alumnat hi participarà de fora individual o per parelles (no en grups de tres o quatre alumnes com s’ha fet tradicionalment).

– El treball de síntesi serà presentat a partir de les bases d’un hipotètic concurs “Ciència, on ets?” que promou l’Ajuntament de Gironella:

– Les visites no seran dirigides per part de les empreses sinó que serà l’alumnat qui trencarà el gel a cada visita tot fent les preguntes preparades a classe. El mateix per les altres activitats.

– A l’arribar al centre, cada grup d’alumnes explicarà a la resta de classe, a través d’un visual thinking, la seva visita a l’empresa/activitat. Es donarà molta importància a aquests murals perquè serà la font d’informació per a l’elaboració posterior del vídeo. 

– L’alumnat no sabrà fins a l’última hora de quina empresa/taller ha d’elaborar el vídeo (es pretén que totes les visites tinguin la mateixa importància). De totes maneres l’alumnat haurà manifestat prèviament quines visites/activitats prefereixen i es tindrà en compte.

– La valoració dels vídeos no només la farà el professorat de l’institut sinó també professorat de la Universitat Politècnica de Manresa. Aquests últims en faran una selecció.

– Hi haurà una votació popular del mateix alumnat per acabar de seleccionar els millors vídeos (a partir de la tria feta per la UPC Manresa).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *