METODOLOGIA (Escola Montserrat)

Aquest projecte es defineix pels següents criteris:

  • Parteix dels interessos dels alumnes.
  • Els objectius i competències es relacionen amb el Currículum.
  • És un projecte integrat que es porta a terme amb els mestres que hi participen,

especialista d’anglès, castellà i tutora.

  • Elaborem conjuntament un pla de treball.
  • Les activitats contenen elements d’indagació i recerca.
  • Fem més preguntes que no pas es donen respostes.
  • Es treballa en grup heterogeni, agrupant-los en equips que permetin el treball cooperatiu, i un aprenentatge significatiu per a cadascú dels membres.
  • Es fomenta l’autonomia.
  • Es treballa de forma competencial.
  • Es creen moments de reflexió per a compartir-contrastar idees i dubtes.
  • Els mestres acompanyen, proposen, pregunten, introdueixen continguts quan cal.
  • S’avalua el procés no només el resultat final.
  • Es fomenta la metacognició, l’aprendre a aprendre, l’autoregulació.
  • S’elabora un producte final amb exposició oral.
  • S’utilitza l’avaluació formativa, compartint els objectius i els criteris d’aprenentatge.
  • S’atèn a la diversitat respectant els diferents ritmes i destreses.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *