Producte Final: Video Top

PRODUCTE

Els alumnes han d’elaborar un vídeo on narrin com els ha impactat una experiència determinada durant aquest curs acadèmic 2016-2017. La diversitat de gènere serà una evidència que enriquirà el procés creatiu i el visionat de tots els vídeos.

OBJECTIUS i AVALUACIÓ

L’objectiu final és que cada alumne/a aprengui a treballar cooperativament a partir de la metodologia de Treball per Projectes. L’elaboració d’un video era una de les possibles opcions per a portar a terme aquest tipus d’aprenentatge on poden adquirir noves competències com la presa de decisions, el pensament crític, la responsabilitat individual i col·lectiva i el treball en equip. No tothom sap treballar cooperativament, Per aquest motiu, des del principi se’ls faciliten els tres tipus de rúbriques perquè entenguin i visulaitzin què se’ls demana i com se’ls avaluarà o avaluaran. Creiem que aquesta estratègia els dóna una visió àmplia de què i com han de treballar, què se’ls exigeix i quan han de tenir les tasques enllestides i lliurades.

PROJECCIÓ COL·LECTIVA DEL TOTS ELS VÍDEOS

Una de les tasques més boniques d’aquest procés és que tot els alumnes presentaran als seus companys i famílies el seu video de grup al Teatre l’Amistat de Premià de Mar (Dimarts 20 de juny). Concebim aquesta activitat com una autèntica Gala de Cinema. Tots haurem d’anar ben vestits per a l’ocasió! Cada membre de cadascun dels grups s’encarrega d’una tasca de preparació concreta: guió presentadors, eleboració dels premis a les millors categories, attrezzo, decoració escenari, elaboració invitacions a la gala, etc.