AVALUACIÓ LA VOLTA AL MÓN

L’avaluació del projecte és un procés sumatiu que valora les diferents dimensions que hi poden intervenir.

Obtindrem informació valorativa a partir de diferents rúbriques i de l’elaboració d’una graella que els alumnes hauran d’omplir amb una pauta d’observació que permetrà valorar el treball en equip.

Pel que fa als aspectes transversals, sobretot valors i actituds, ho treballarem i avaluarem a partir de la reflexió de les situacions que es van produint.Imatge relacionada

Per constatar que els aprenentatges són significatius, caldrà veure el grau d’autonomia que mostra l’alumne a l’hora de resoldre situacions.

De la mateixa manera, valoraríem la creativitat a partir de les propostes que els alumnes són capaços de generar.