ESCOLA EL CIM

El Cim és l’únic centre d’educació infantil i primària del municipi de Teià. És de titularitat pública, de dues línies i amb alguns grups triplicats.

En el nostre Projecte Educatiu, actualitzat el juny del 2016, recullim el perfil de sortida del nostre alumnat:

– Un alumne responsable, autònom, motivat, amb ganes d’aprendre, constant i capaç de treballar en equip.

– Un alumne competent en els diferents àmbits, capaç de resoldre tant situacions quotidianes com els seus propis problemes.

– Un alumne competent en les tres llengües: català, castellà i anglès.

– Un alumne amb domini de les tecnologies i eines informàtiques tant en l’àmbit acadèmic com en el personal, fent-ne un bon ús i sabent buscar i utilitzar la informació i capaç d’adaptar-se als canvis i a les novetats.

– Un alumne arrelat al municipi i a la comunitat escolar, compromès, tolerant i respectuós, coneixedor de les seves arrels i cultura però també obert al món i noves experiències i realitats.

– Un alumne creatiu, amb iniciativa i esperit crític.

– Un alumne respectuós amb les persones, amb la diversitat, el material, l’entorn proper i el medi ambient.

– Un alumne conscient dels seus propis límits, capaç d’acceptar-se, acceptar als demés i adaptar-se als canvis. Capaç d’expressar idees, de gestionar les seves emocions i d’expressar els seus sentiments.

Els Projectes que estem treballant en el centre i que ens caracteritzen són:

• Projecte de comunitats d’Aprenentatge
  • Projecte TAC
  • Projecte Escoles Verdes
  • Projecte Lingüístic: català, castellà, anglès.

Aquest curs 2016-2107 el claustre hem decidit formar part de la Xarxa de Competències Bàsiques per millorar i aprofundir en els Projectes que treballem a l’escola. Som un gran equip impulsor amb un 78% dels mestres, amb la pretensió de contextualitzar els aprenentatges i fer-los més competencials.

Si voleu saber més de nosaltres, podeu consultar el nostre web.