Exposem el projecte

Després d’unes sessions dedicades a l’elaboració del guió i de la preparació de l’exposició l’alumnat ha realitzat les dues exposicions del projecte. La primera va ser a l’equip directiu a mode d’assaig i va servir tant a l’alumnat com a les mestres que els alumnes havien d’explicar una mica més el procés del projecte perquè quedés clar tot el treball realitzat durant aquests mesos.

Després de la primera exposició vam haver de reelaborar l’exposició amb l’alumnat.Es van tornar a distribuir i vam incorporat les modificacions que vam escoltar dels tres membres de l’equip directiu.

Vam tenir una molt bona impressió de l’exposició que van fer davant de les seves famílies i la tècnica d’educació del municipi. Les famílies ens van fer arribar un feedback molt positiu i ens van animar a seguir cap aquest camí ja que van veure que els seus fills i filles eren protagonistes del seu aprenentatge i estaven molt engrescats en aquest.

DCJVUkxXgAARULS DCJV5ULW0AIo7TE

[youtube]https://youtu.be/XfgrjM0QJlo[/youtube]