L’alumnat fa l’autoavaluació de les carpetes d’aprenentatge i del projecte

Dediquem una sessió a valorar les carpetes individualment a partir de la rúbrica que havíem estat treballant al principi del projecte. Com que era la primera vegada que l’alumnat treballava d’aquesta manera vam pensar en treballar conjuntament en grups de 3 alumnes. L’alumnat s’anava ajudant a omplir la rúbrica.

Una de les alumnes del grup es va qüestionar perquè ells havien de fer aquella tasca si la tasca de qualificació pertany als mestres.  Vam iniciar una conversa amb l’alumnat per explicar que el fet que ells puguin omplir la rúbrica als mestres ens ajuda per saber si ells són conscients del seu procés d’aprenentatge.

Un cop acabada la tasca d’auto avaluació i co-avaluació de les carpetes d’aprenentatge vam dedicar una estona de la sessió a valorar el projecte trobant els punts forts i punts febles d’aquest.

IMG_6153IMG_6148IMG_6150