Modifiquem el producte final

L’alumnat va decidir que el seu  producte final seria un telenotícies. Ja estàvem acabant el projecte i vam dedicar una sessió a concretar com elaborariem aquest producte.

L’alumnat va veure que teniem un problema de temps ja que el curs s’acabava i no teniem prou sessions per poder treballar com es feia un telenotícies, quines parts tenia, preparar-ho, treballar-ho i editar el producte. L’alumnat en aquell moment va decidir ser pràctics. El que ells volien fer amb el producte era explicar tot el treball realitzat a l’aula i fer-ho extensiu als mestres de l’escola, als alumnes de l’escola, a les seves famílies, a les altres escoles i a l’ajuntament.

Els mestres que vam participar de la sessió no teniem massa clar si era massa ambiciós fer arribar el producte final a tanta gent. Se’ns feia díficil veure la participació de l’ajuntament i de les altres escoles. Però en aquell moment vam pensar que el nostre objectiu era que el producte fos ideat i conduït per l’alumnat.

L’alumnat va decidir fer una exposició oral, llavors van veure que havien de fer unes cartes per convidar les famílies, la classe de 5è A, l’ajuntament i l’equip directiu.

L’elaboració de les cartes es va fer mitjançant el treball cooperatiu. Cada grup es va encarregar de fer una carta i hi havien 2 grups que quedaven lliures de feina per tant es van posar a elaborar el guió de l’exposició.

IMG_3906 (1)