Un dels reptes de treballar per Projectes, així com de qualsevol metodologia aplicada a la nostra tasca docent, sempre ha estat aconseguir engrescar als nostres alumnes a participar de les activitats que els hi proposem. Per aquest motiu ens hem plantejat que era important saber, d’entre altres qüestions, si els havia agradat el Projecte.
En aquest cas, en el qüestionari vàrem incloure la pregunta: “T’ha agradat el projecte?” La gradació de les respostes, “des de 1 fins a 5″, correspon a la gradació qualitativa, “des de Gens fins a Molt“.
Aquest ha estat el resultat de les respostes:
Ateses les respostes dels alumnes podem concloure que, en general, amb un 79%, els hi ha agradat força el projecte (valoració 4 i 5).
Així mateix, també vàrem trobar interessant poder saber l’opinió dels alumnes en relació al treball en grup, i els vàrem demanar respondre a la pregunta: “Has treballat a gust en el teu grup?”
Aquest ha estat el resultat de les respostes:
Ateses les respostes dels alumnes podem concloure que, en general un 60,5% ha treballat força bé en el seu grup (valoració 4 i 5). En aquest cas, s’ha de tenir en compte que la majoria dels alumnes triaven el seu grup de treball, tot i que, en alguns casos (excepcionalment), s’havia de “forçar” completar algun grup i/o que treballessin individualment, atesa la dificultat de treballar en grup (alumnat amb necessitats educatives especials i/o alumnat USEE).
La resta de respostes de l’enquesta per conèixer l’opinió dels alumnes es poden veure a l’apartat de respostes del qüestionari:


