Com demanem l’opinió als alumnes.

Al final de cada projecte volem saber que en pensen els alumnes del projecte realitzat. Per fer-ho hem elaborat un qüestionari al drive i els alumnes l’han contestat a l’aula durant l’última sessió.

Pel projecte del 1r quadrimestre: L’ESO, dret o obligació? vam elaborar aquest qüestionari.

Pel projecte del 2n quadrimestre: Anem de vacances a Vilassar de Mar vam modificar l’anterior i vam obtenir aquest altre qüestionari.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *