Notes de medi!
Hola, nois!
El Jordi ja us ha donat les notes de l’examen de medi d’ahir. M’ha dit que, en general, són bones, tot i que una mica més baixes, en algun cas, que les de l’examen anterior. Ai, ai, ai…! Bé, de tota manera, no us amoïneu que encara falten moltes notes i, si no us n’heu sortit aquest cop, segur que podreu recuperar-vos…! Ànims i coratge!
I demà passat, de colònies, eh…? Remulladetes, segurament, però de colònies…!
Maria Curiosa.