Ara, examen d’anglès…!

Sí, nois. El dia 19. Dimecres de la setmana vinent, teniu un examen de les paraules del vocabulari 1 d’anglès que heu anat anotant, a classe, al llarg del tema. Per si us en falta alguna paraula, us l’he penjat a la pàgina d’anglès.

No oblideu, a més, que el Jordi us va dir que també us havíeu d’anar estudiant, ja des del primer dia de curs, el vocabulari que us va donar al començament de paraules que ja hauríeu de saber d’altres anys.

Apa, poseu-vos-hi tan bon punt torneu de colònies, que la cosa no està per a bromes.

Maria Curiosa.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>