Notes de català!

Hola nois i noies!

Ja us han donat les notes de l’examen de català que vau fer ahir. Les de gramàtica, molt bé, però les de vocabulari, fluixetes, oi? Potser hauríeu d’haver estudiat un pèl més…? Alguns, molt bé, però altres… En fi, tornareu a tenir la vostra oportunitat en el pròxim examen, ja dins del segon trimestre. Ànims!

Maria Curiosa.