Notes d’anglès

Ui, ui, ui…! Això sí que no ha anat gaire bé…! Us han donat les notes de l’examen d’anglès d’avui i són moooolt baixetes, oi…? Doncs, mira: haureu de plantejar-vos què ha passat, eh…? I actuar-hi en conseqüència…

De tota manera, no us hi amoïneu, que el Jordi ja us hi ajudarà. Ja ho veureu… Ara, això, sí: us ho heu d’agafar amb un ànim diferent, eh…?

Au, va que divendres ho comentareu a classe i el Jordi us donarà solucions…

Estic una mica enfadada, eh…?

Maria Curiosa.