Notes de medi!

Avui, us han donat les notes de l’examen de medi que vau fer ahir.

M’ha dit el Jordi que heu aprovat la immensa majoria. Molt bé! I, tot i que les qualificacions no són tan altes com en els altres dos exàmens perquè el tema era bastant més difícil, és un èxit rotund.

Felicitats, Investigadors! I els que no heu arribat al cinc, animeu-vos i procureu que no us torni a passar.

Maria Curiosa.