Examen d’anglès
Hola, nois!
Dimecres vinent teniu un bonic examen d’anglès: el del vocabulari del tema 2.
Tal com us ha recordat el Jordi avui mateix, hi haurà dues preguntes: a la primera, se us preguntaran 24 paraules del vocabulari 2, que heu anotat avui (i que podeu consultar a la pàgina corresponent d’aquest mateix blog) i, a la segona, 24 paraules més del vocabulari bàsic que el Jordi us va donar a l’inici del curs en unes fotocòpies.
Apa, aneu a estudiar, que es fa tard…!
GENERAL