Examen de medi!
Hola, nois!
Ja ho veieu: divendres de la setmana que ve, examen del tema 4 de coneixement del medi natural. El dels animalets…! No us oblideu d’anar lliurant al Jordi el full d’estudi, com a data límit, el mateix dia de l’examen. Sort!
Maria Curiosa.
GENERAL