Com fer el pressupost

  • El procés
Aquest article s'ha publicat dins de 12-13, Economia i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Com fer el pressupost

  1. Retroenllaç: Sessió 2. Curs 2012-2013 | Secretaria digital

  2. Susana diu:

    Hola Núria,
    sóc nova a la secretaria i no he fet mai un pressupost. A veure si em pots contestar alguns dubtes que tinc:
    – Primer de tot, suposo que cal tancar el pressupost anterior amb el SAGA i després fer el nou, oi?? El romanent passa automàticament d’un pressupost a l’altre?
    – Els documents que s’han d’enviar al Departament es generen un cop hagis tancat l’exercici, no?? I després s’han d’imprimir, signar i enviar.
    – Per pressupostar els ingressos del Departament, ens hem de guiar pel què vam rebre el curs passat sense comptar amb les adjudicacions adicionals, no???
    – La partida extrapressupostària, si ja ens va bé la que hi ha per defecte al SAGA, és a dir, que no n’hem creat cap nosaltres, no s’ha de fer res, oi? Simplement Importar l’estructura, no??

    Uff!!! Sento molt atabalar-te amb tots els dubtes que tinc. De moment són aquests però de ben segur que n’apareixeran de nous a mesura que tiri endavant amb el procés.
    Moltes gràcies per tot!
    Susana

  3. Retroenllaç: Sessió 2. Curs 13-14 | Secretaria digital

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *