Cànon de Pachelbel

Hola a tothom!!

Aquesta setmana escoltarem unes quantes versions del arxiconegut cànon en Re Major de Johann Pachelbel. L’alumnat de 1r està treballant aquesta audició i l’alumnat de 6è ho estan interpretant a flauta. Originàriament estava escrit per a orquestra barroca, però amb el pas dels anys i amb la seva popularització, ha estat interpretat per infinitat d’instruments i formacions instrumentals.  Aquí us deixo uns exemples. Espero que us agradi i que feu algun comentari. Animeu-vos!!

One thought on “Cànon de Pachelbel

1. Mar Pérez

Hola! Quines dues versions tan maques i tan diferentes, no m’havia imaginat mai que aquesta peça clàssica sonarà tan bé amb una guitarra elèctrica!! Es una audició molt xula i espero que als petits de 1er els agradi. Petons!!
    Mar Pérez