Dia de la música 2018

Avuí divendres, hem celebrat el Dia de la música a l’escola escoltant l’actuació del quintet de vent Barna Brass Quintet.

Ens han ofert 3 actuacions. La primera, destinada a l’alumnat d’infantil, es deia Fantasia del metall, i ens han descobert moltes cançons divertides amb dibuixos animats.

La segona, Descobreix el so del metall, ha permès a l’alumnat de 1r, 2n i 3r conéixer com es toquen i com sonen els instruments de vent metall, d’una manera molt divertida.

I per últim, amb Gèneres de cinema, l’alumnat de 4t, 5è i 6è ha descobert moltes bandes sonores que, tocades amb el quintet, sonen de meravella.

Aquí podeu veure les fotos:

Un gran dia, i fins una altra ocasió!!!

Cantates de 3r

Ahir dilluns 11 i avui dimarts 12 de juny hem fet les cantates de 3r al Roure.

Aquest any ha tocat La cantata del follet valent.

Ahir va actuar 3rB amb nens  i nenes de l’Escola Pere Calders, i avui, els de 3rA ho han fet amb nens i nenes de l’Escola Polinyà i Pere Calders.

En total 118 alumnes de 3r de primària del poble han fet la cantata plegats.

És una experiència molt gratificant, que recordaran tota la seva vida. A més, ha sortit molt bé, ja que els cantaires han estat a l’alçada, i les crítiques del públic han sigut molt positives.

Ens veiem l’any vinent amb altres propostes.

Cantània 2018

Ahir divendres 8 de juny l’alumnat de 5è va fer la Cantània a l’Auditori. Va ser tot un èxit, tant per la interpretació per part dels nens i les nenes com per la presència de les famílies.

Moltes felicitats als protagonistes, els nens i les nenes, que amb el seu esforç als assajos que fem des de novembre, han pogut realitzar amb èxit aquesta tasca col·lectiva i complexa. Us  serveix d’exemple per a la vida, que, amb esforç, dedicació i tenacitat, podeu aconseguir tot allò que us proposeu.

I moltes gràcies a les famílies. Sense el vostre suport i recolzament aquest projecte no tindria sentit.

Dansem 2018

Ahir  l’alumnat de 1r i 2n van ballar el Dansem d’enguany al camp de futbol municipal, juntament amb l’alumnat de les escoles Pere Calders i Polinyà.

Va ser tot un èxit tant en la implicació i l’esforç dels nens i nenes com en l’assistència del públic, que un any més, va omplir les grades del camp.

Si vau venir esperem que us agradés, i si no, aquí teniu un recull de fotos:

Dia de la música 2017

Avui hem celebrat el Dia de la música a l’escola. Aquest any hem cantat tots, en dos torns, la cantata Rebel·lió a la cuina.

Ens ha acompanyat el pianista Roc Sala, i una orquestra d’estris de cuina, composada per alguns nens de 6è.

Ha sigut un gran èxit. Esperem tornar l’any vinent amb més sorpreses.

Gràcies a l’AMPA per la seva col·laboració.

Aquí podeu veure un reportatge de fotos i els vídeos de l’espectacle:

Benvinguts al nou curs

Hola, ja estem de nou a l’escola. Espero que us hagi anat molt bé les vacances a tots i totes.

Tenim molts projectes aquest curs 2017-18 a l’àrea d’educació musical per a tots els cursos.

Durant el primer trimestre, pel dia de la música, farem una cantata a nivell de tota l’escola. La cantata es diu Rebel·lió a la cuina, d’Antoni Miralpeix. Al final del trimestre, com cada any, farem el festival de Nadal.

1r i 2n, com l’any passat, aniran el 24 d’abril al Camp de futbol municipal a ballar danses, juntament amb l’alumnat de les altres escoles del poble.

3r farà una cantata al Roure, també amb les altres escoles. Serà els dies 11 i 12 de juny.

4t i 6è durant el segon trimestres faran uns treballs en grup. 4t una webquest i 6è uns treballs multimèdia.

I 5è, com cada any participarà en la Cantània. Serà el dia 8 de juny a les 20 h.

Esperem que sigui un curs molt i molt musical.

Bones vacances

Us desitgem un molt bon estiu. Que recarregueu les bateries i, si és possible, que hi hagi una mica de música: algun concert, alguna cançoneta amb la flauta o cantada…

Fins el setembre.

Cantània 5è

El passat dimecres 14 juny, a les 8 de la tarda l’alumnat de 5è va actuar a l’Auditori de Barcelona a la Cantània d’enguany.

Mesos de preparació i esforç van donar els seus fruits: molta emoció, molta satisfacció i moltes felicitacions per tots.

Un altre any més ha sigut un èxit i des de l’escola seguirem recoltzant aquest projecte maravellós.

Cantata 3r

El dimecres 7 i dijous 8 de juny passat, l’alumnat de 3r va interpretar la Cantata del Nen trapella al Roure, juntament amb nens i nenes de l’escola Pere Calders i Polinyà.

Va ser tot un èxit per part de l’alumnat i per l’assistència del públic, així com pel fet de fer-ho en el Roure, amb unes instal·lacions molt millors que les del Centre Cívic, que era on ho feiem fins ara.

El i les mestres de música de les tres escoles estem molt contents del resultat i esperem que surti igual o millor l’any vinent.

Si algun pare o mare té algun vídeo del segon dia i ens ho pot passar, estarem molt agraïts. Aquí teniu una selecció de fotos i vídeos que tenim dels dos dies:

Dansem a Polinyà

El passat dijous 20 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n van ballar a la tercera edició del “Dansem a Polinyà”. Ens va fer un temps molt bo i les danses van sortir d’allò més bé. Aquí teniu un recull de les fotos: