Música al confinament

Nens i nenes de l’escola:

Aquests dies de confinament ja sabeu que ens hem de quedar a casa. Els mestres de música (Álvaro i Gonzalo), us anirem penjant diferents activitats en aquest blog perquè la vostra estada a casa sigui una miqueta més suportable, fent música. Podeu mirar les vostres pestanyes o les d’altres cursos: mireu, remeneu, escolteu i gaudiu. Hi ha molts enllaços amb moltes propostes.

A part d’això, us recomanem que tingueu la música molt a prop aquests dies, us donarà forces i ànims a vosaltres i als vostres familiars. Canteu, balleu, si teniu algun instrument, toqueu tot el que pogueu.

De aquí a poc ens retrobarem, sempre amb música.

Una abraçada!!

Ver esta publicación en Instagram

Reposting our 6th video from last week. Thanks for all the love we are receiving????. STAY HOMA??

Una publicación compartida por STAY HOMAS (@stay.homas) el

Cantates de la vaca Florinda

El passat 19 de novembre vam celebrar a l’escola el Dia de la música, i ho vam fer cantan la cantata de l’autor Manel Justícia, Florinda, la vaca pallassa. La veritat és que ens ho vam passar pipa. Alguns alumnes de 6è es van encarregar de la representació, i ho van fer molt bé. La resta de cursos van gaudir moltíssim amb les cançons tant xules d’aquesta cantata, i a més, es van implicar i cantar totes les cançons també genial.

Podeu tornar a gaudir d’aquesta cantata mirant els dos vídeos que vam fer (un per representació). Aquí els teniu al youtube:

Cantem 3r

Els passats 10 i 11 de juny l’alumnat de 3r va interpretar la cantata La fada de Dringuen Dingue. Mentre que el dilluns 10 el curs de 3rA va cantar al Roure juntament amb l’Escola pere Calders i l’Escola Polinyà, el dimarts 11 va ploure, i no es va poder fer conjuntament. Així que ho vam haver de fer a la nostra escola sols.

S’ha de dir que tan un dia com l’altre va sortir de meravella i estem molt contents del resultat final. Esperem que als assistents també us hagi agradat tot l’esforç i la il·lusió que ha posat l’alumnat.

Aquí teniu els vídeos de les dues actuacions:

Dansem a Polinyà 2019

Ahir dimarts 4 de juny va poder ballar l’alumnat de 1r i 2n al camp de futbol municipal dins del V trobada de dansaires Dansem a Polinyà. Després d’haver d’anul·lar l’anterior per la pluja, finalment ahir ens va fer un dia molt bo.

Els dansaires van donar-ho tot per ballar sota un sol imponent, i certament, va ser un molt bon espectacle.

Felicitats als nens i nenes de 1r i 2n.

Aquí teniu un recull de les fotos:

Cantània 2019

El passat dimecres 29 de maig l’alumnat de 5è va realitzar la Cantània a l’Auditori de Barcelona. Aquest anys es deia A de Brossa, dedicada al centenari del naixement del poeta Joan Brossa.

Hem de dir que tot va sortir de marevella, i els nostre alumnat va estar a l’alçada d’un epectacle que ja és tradició a la nostra escola. Així mateix, tothom va sortir molt satisfet i també emocionat per l’experiència viscuda.

Esperem ja amb moltes ganes la Cantània de l’any vinent.

Aquí podeu veure algunes fotos:

Dia de la música 2018

Avuí divendres, hem celebrat el Dia de la música a l’escola escoltant l’actuació del quintet de vent Barna Brass Quintet.

Ens han ofert 3 actuacions. La primera, destinada a l’alumnat d’infantil, es deia Fantasia del metall, i ens han descobert moltes cançons divertides amb dibuixos animats.

La segona, Descobreix el so del metall, ha permès a l’alumnat de 1r, 2n i 3r conéixer com es toquen i com sonen els instruments de vent metall, d’una manera molt divertida.

I per últim, amb Gèneres de cinema, l’alumnat de 4t, 5è i 6è ha descobert moltes bandes sonores que, tocades amb el quintet, sonen de meravella.

Aquí podeu veure les fotos:

Un gran dia, i fins una altra ocasió!!!

Cantates de 3r

Ahir dilluns 11 i avui dimarts 12 de juny hem fet les cantates de 3r al Roure.

Aquest any ha tocat La cantata del follet valent.

Ahir va actuar 3rB amb nens  i nenes de l’Escola Pere Calders, i avui, els de 3rA ho han fet amb nens i nenes de l’Escola Polinyà i Pere Calders.

En total 118 alumnes de 3r de primària del poble han fet la cantata plegats.

És una experiència molt gratificant, que recordaran tota la seva vida. A més, ha sortit molt bé, ja que els cantaires han estat a l’alçada, i les crítiques del públic han sigut molt positives.

Ens veiem l’any vinent amb altres propostes.

Cantània 2018

Ahir divendres 8 de juny l’alumnat de 5è va fer la Cantània a l’Auditori. Va ser tot un èxit, tant per la interpretació per part dels nens i les nenes com per la presència de les famílies.

Moltes felicitats als protagonistes, els nens i les nenes, que amb el seu esforç als assajos que fem des de novembre, han pogut realitzar amb èxit aquesta tasca col·lectiva i complexa. Us  serveix d’exemple per a la vida, que, amb esforç, dedicació i tenacitat, podeu aconseguir tot allò que us proposeu.

I moltes gràcies a les famílies. Sense el vostre suport i recolzament aquest projecte no tindria sentit.

Dansem 2018

Ahir  l’alumnat de 1r i 2n van ballar el Dansem d’enguany al camp de futbol municipal, juntament amb l’alumnat de les escoles Pere Calders i Polinyà.

Va ser tot un èxit tant en la implicació i l’esforç dels nens i nenes com en l’assistència del públic, que un any més, va omplir les grades del camp.

Si vau venir esperem que us agradés, i si no, aquí teniu un recull de fotos:

Dia de la música 2017

Avui hem celebrat el Dia de la música a l’escola. Aquest any hem cantat tots, en dos torns, la cantata Rebel·lió a la cuina.

Ens ha acompanyat el pianista Roc Sala, i una orquestra d’estris de cuina, composada per alguns nens de 6è.

Ha sigut un gran èxit. Esperem tornar l’any vinent amb més sorpreses.

Gràcies a l’AMPA per la seva col·laboració.

Aquí podeu veure un reportatge de fotos i els vídeos de l’espectacle: