Reincorporació

Hola a tothom!!
Després d’un mes de paternitat el proper dimarts dia 10 em reincorporaré a l’escola. Gràcies a tots els que m’han desitjat sort en aquesta aventura de ser pare. Gràcies també al Jesús, que durant aquest mes ha agafat les regnes de la classe de música.
Us deixo amb un vídeo molt xulo. És una interpretació de guitarra a dues mans de la popular cançó brasilera Tico tico. S’admeten comentaris!!!

Gonzalo Alcaraz

6 thoughts on “Reincorporació

1. santi arango

al començament era molt divertit pero al cap d’ una estona van tocar molt be la guitarra espanyola de veritat que m’ agradat molt gracies gonzalo i jesus

2. Mar

Hola Gonzalo!
    Sento molt no haver-me “identificat” correctament!! Sóc la Mar la mama del Javier Marcos de 1er.
    Per cert tampoc vaig donar les gràcies al Jesús que s’ha fet carrec dels nostres bitxos!! Gràcies.
    Fins aviat!

3. Lali

Moltes gràcies Jesús per la teva tasca.
    Ei, hola super pare Gonzalo. Ens veiem dimarts o no, perquè l’alumnat de Cicle Superior anirem al Port de Barcelona.
    Un petonet
    Lali

4. Gonzalogalcaraz Post author

Moltes gràcies Mar. Ja començarem un altre cop a “donar-li canya” al bloc de música. De totes formes la Maite ja fa els seus “pinitos” i també ha fet algun post. Ens veiem a l’escola!!!

Pd: per cert, tu ets la mare de??

5. Mar

Hola Gonzalo!!
    Nosaltres també voliem felicitar-te per ser pare i aprofita tot el que puguis que es fan grans de seguida!! T’hem trobat a faltar perque la pàgina ha estat una mica aturadeta!!
    Molt bé per l’audició del genial Mússorssky que és perfecte pels petits i jo tinc una versió amb pollets que els agrada moltíssim a la canalla.
    Que vagi molt bé i ja et veurem a l’escola!!
    Mar Pérez