Daily Archives: 26 gener 2009

Música pacifista

El proper divendres 30 de gener es commemora el Dia mundial de la no-violència i la pau. Per tal de contribuir des de l’escola d’alguna manera, durant tota la setmana escoltarem cançons amb aquesta temàtica. Podre escoltar John Lennon (Give peace a chance i Imagine), Bob Dylan (Blowin’ in the win), Amaral (Rosa de paz), Maná (Queremos paz), Michael jackson & friends (We are the world, we are the children),  Raimon (Sobre la pau), Sopa de cabra (Camins), Victor Manuel i Ana Belén (La muralla), Grup de folk (El soldat universal), Las chuches (Paz), Gisela (Paz y amor) 3 + 2 (Los niños queremos la paz) i U2 (Peace on heart).

peace-dove-holojpg.jpeg

Música de cambra

La setmana passada vam escoltar petites agrupacions de música de cambra com dos duets (una soprano i un piano, i un violí i un piano), tres trios (el primer clàssic, piano, violí, violoncel, el segon de jazz, bateria, contrabaix i piano, i el tercer de música tradicional, violí, contrabaix i acordió), un quartet clàssic (dos violins, una viola i un violoncel) i dos quintets (un clàssic, dos violins, una viola, un violoncel i un contrabaix) i un de vent metall(dues trompetes, una trompa, un trombé i una tuba), que ha estudiat l’alumnat de 5è. Aquí us deixo justament un vídeo d’un quintet de vent metall: