1a sessió AutoretratEns seiem fent una rotllana , ens mirem els uns als altres; ens fixem amb els trets físics : alçada,color d’ulls de cabell, de pell, nas …. Cada nen es posa de peu davant d’un mirall i ens explica com és. |
|
2ona sessió: què sé fer bé i que no sé fer gaire béObjectiu : Prendre conciència del que sabem fer millor o pitjor Grans i petits ens fiquem en una rotllana i pensem durant uns minuts quines coses sabem fer bé i quines altres no fem tant bé,ja sigui a casa, a l’escola o be en general. Després ho posem en comú. |
|
3era sessió: Valorar positivament als altresObjectiu : Aprendre a valorar positivament els altres i sentir-se valorat per ells. Ens col.loquem formant una rotllana . Un d’ells passa la pilota a un company dient la qualitat que més li agrada d’ell/ella. El que ha rebut la pilota tria un altre company-a i fa el mateix. Li passo la pilota a la / al perquè ………………….. Qualitats que van nomenar : simpàtic- a, col.laborador-a, solidari -a , treballador-a, just, ……….
|
|
|
|
|
|
6ena sessió. ” TU i JO no veiem el mateix”Objectius: Ens col·loquem tots en rotllana i pengem una imatge. En acabar posem en comú les diferents opinions o reflexions. |
|
7ena i 8ena sessió . ” TOTS SOM SUPERS”Aprenem la cançó “TOTS SOM SUPERS”, analitzem frase per frase, el que diu. Intentem fer una adaptació de la cançó amb altres paraules que vulguin dir el mateix o semblant. I això és el que ens ha sortit. La cantem i l’hem gravat en vídeo TOTS SOM SÚPERSSom la barreja de molts sentiments,
|
|
AMB GRÀCIES SI US PLAU VIUREM MILLOR
|
|
UN SOMRIURE SI US PLAUOBJECTIU: Fer servir el somriure i la postura corporal com a conducta verbal positiva en la interacció amb els altres. El somriure és molt sovint la millor carta de presentació d’una persona. La cara seriosa, l’expressió esquiva i la postura no orientada cap a l’altre, repel·leixen l’atenció dels altres. El somriure, en canvi, manifesta cordialitat i desig d’acostar-se a l’ altre. Ens coloquem tots formant una rotllana i repartim uns quants globus entre els nens.Qui no tenia globus anava a demanar-li al qui en tenia, i comentàvem entre tots de quina manera ho havia fet ( amb educació, amb un somriure, molt seriós , mirant al terra, …..) i que s’havia de demanar amb si us plau, amb gràcies, mirant als ulls i amb un somriure a la cara. Per acabar amb l’ajuda de tots vam llençar els globus enlaire i vam intentar que no toquessin el terra.Ens ho vam passar pipa i a partir d’avui hem decidit que demanarem les coses amb educació i un gran somriure.
|
|
ESTIMA ESTIMAA l’escola celebrem el 25è aniversari de la mort d’en Xesco Boix, un dels gran animadors infantils, fem un projecte per conèixer la seva vida, i les seves cançons, contes i endevinalles. Hem aprofitat una de les seves cançons que més ens ha agradat a tots que parla d’estimar, el sentiment més poderós. L’hem aprés i la cantem voleu veure el VÍDEO? ESTIMA ESTIMA
|
|
NO TOT VAL DINERS | |
ASSERTIVITAT |
ENHORABONA !!!
A CASA COSTA MÉS DE TREBALLAR … US HO ASSEGURO!!! TOT I QUE ENS HI ESFORCEM … ENCARA TINC LES DESCRIPCIONS A MITGES …
VEURE LA VOSTRA FEINA FETA M’ANIMA A NO PERDRE EL FIL I SEGUIR TREBALLANT!
GRÀCIES
Molt bé, un gràcies i un somriure mai estan de més. me n’alegro que us ho hagueu passat bé