Per Miquel
A activació de l’intel·ligència vam estar fent un joc anomenat 3 en ratlla.
Es un joc per 2 jugadors. Cada jugador té 3 fitxes. Alternativament cada jugador va posant les seves fitxes al taulell com ell vulgui sempre que l’enemic no pugui aconseguir posar les seves fitxes en ratlla. Quan ja les hagi col·locat totes, pot seguir jugant movent les fitxes per unes línies marcades al taulell fins a guanyar a l’enemic (fer 3 en ratlla). Una bona tàctica per guanyar és acorralant a les fitxes enemigues.
Al principi vam tenir una confusió perquè l’Albert ens va dir que es deia TIC-TAC-TOE, però això és quan no es poden moure les peces. A les fotos la de l’esquerra és un 3 en ratlla i la de la dreta un Tic Tac Toe.
Es un joc divertit i alhora per pensar!!!
Aquest joc mola molt a part del memori, pero com ara em canviat d’horari ja no podrem fer més jocs d’aquests 🙁
Ja tens raó Alberto jeje, peró bueno pots jugar amb algún amic teu o familía heee q no perquè no pugem jugar més no has de tirar els jocs jeje dw!!!:):(