PINTEM EL CONTORN DE LES FULLES AMB COLORS DE LA TARDOR.
DOS MINUTS DE SILENCI QUE DIUEN MOLT
A INFANTIL FEM PANELLETS
Arriba la CASTANYADA i com és tradició fem panellets.
Per fer panellets, primer de tot hem barrejat tots els ingredients: ametlla mòlta, sucre i patata. Un cop feta la barreja hem fet diferents tipus de panellets, de xocolata, de coco, de cirera i d’ametlla. Un cop fets els hem portat a la cuina perquè ens els posin el forn i el dimecres ens els hem menjat per esmorzar.
P3
P4
P5
CELEBREM LA CASTANYADA
El dia 31 d’octubre hem celebrat la castanyada. El matí, la Castanyera ens ha vingut a buscar les castanyes per torrar-les, després hem anat al gimnàs a veure una representació de teatre de “la Castanyera” i a ballar les danses . Tot seguit hem anat a menjar els panellets que hem elaborat nosaltres mateixos. A la tarda hem tornat anar al gimnàs a veure una pel·lícula feta pels mestres de l’escola i seguidament hem anat a fora el pati del grans a menjar-nos les castanyes.
P4
SESSIÓ DE FULLES
ELS ARTISTES DE P4
Aquest curs per treballar la tardor hem portat tot tipus de fruita fruits secs i verdura, l’hem observat, manipulat, hem après el nom d’algun d’aquest aliments i llavors n’hem fet un bodegó en grups.
Ens hem inspirat amb l’artista italià Giuseppe Arcimboldo, era un pintor conegut sobretot per les seves representacions del rostre humà a partir de flors, fruites, plantes, animals o objectes.
![]() |
![]() |
I finalment ens hem menjat la fruita.
OLORS I COLORS DE TARDOR A P4
HEM COMENÇAT ELS TALLERS A P4
ELS PRIMERS DIES DELS BARRUFETS
A P4 HEM COMENÇAT A TREBALLAR PER RACONS
Els nens i nenes de P4 hem començat a treballar per racons.
Cada setmana fem racons de matemàtiques i racons de llengua, és una manera més divertida de treballar, ho fem amb material manipulatiu, ens ajudem els uns amb els altres i les mestres poden tenir-nos una atenció més individualitzada.
RACONS DE MATES
RACONS DE LLENGUA