[youtube]http://youtu.be/JH-csLmPSZ8[/youtube]
PRIMERS DIES TOTS JUNTS A P3
Aquests dies que ja estem tots i totes junts, hem experimentat i manipulat amb diferents materials i estris. Hem fet servir gomets de colors, tisores, punxons, papares de diferents textures, cola, pintura, aquarel•les, plastidecors, ceres…
Hem fet experimentació, on hem manipulat farina, arròs, sorra de platja… i hem gaudit amb aquestes experiències.
PLÀSTICA A P5
Ha començat la tardor i així ho treballem a l’aula, a través de la plàstica. Hem representat una natura morta, observant els fruits de tardor i plasmant-los al paper. Hem recollit fulles i a través d’elles hem treballat el negatiu. També hem representat amb pintures i ceres el nostre arbre de tardor.
PRIMERS DIES D’ADAPTACIÓ A P3
PANELLETS A P5
PABLO PICASSO A P5
Durant aquest curs els alumnes de P5els acròbates i els trapezistes treballarem l’artista Pablo Picasso. Coneixerem on va néixer, on va viure, com eren les seves pintures, per quines etapes va passar,… I a partir de l’observació dels seus quadres, de la visita al museu, nosaltres farem les nostres pròpies produccions. De moment hem començat fent un retrat d’un company de classe,…
KANDINSKY A P4
Aquest any a P4 treballem un nou autor: Kandinsky. Per conèixer-lo una mica més, hem vist un power point d’algunes de les seves obres. I ens hem atrevit a reproduir-ne alguna d’elles: ” cercles concèntrics” , ” composició VIII” i “negre i violeta”. A més, aquests treballs ens ajuden a ampliar el coneixement que tenim de les figures geomètriques. Estem fets uns bons mini Kandinskys!!!
BÚSTIA DE LES EMOCIONS
TARDOR A P4
LES ARTS ESCÈNIQUES
Aquest curs l’escola ha decidit treballar com a centre d’interès “LES ARTS ESCÈNIQUES”.
Entre tota l’escola hem decorat el passadís, de la planta baixa, amb figures que representen les diferents arts escèniques.
Els alumnes d‘Educació Infantil hem escollit el CIRC. I cada classe representa un dels personatges del circ.
P3: Pallassos
P4 A: Domadors
P4 B: Malabaristes
P5 A: Acròbates
P5 B: Trapezistes