TREBALLEM MIRÓ DIBUIXEM AMB ELS DITS P3

Continuem treballant l’artista Joan Miró. Avui hem dibuixat els símbols més utilitzats per aquest pintor, com són estrelles, llunes, sols, lletres, ulls, números. I els hem dibuixat amb els dits com feia ell, utilitzant els seus colors preferits. Esperem que us agradin les nostres obres d’art!!!

P3 ANEM A LA GRANJA

AQUEST DIMARTS 18 DE MARÇ LA CLASSE DE P3 DELS PALLASSOS HEM ANAT A VISITAR LA GRANJA DE CAN MÁS. HEM GAUDIT MOLT FENT DE GRANGERS. HEM DONAT DE MENJAR A LES VAQUES, HEM TOCAT UN VEDELL PETIT I VAM DONAR UN BIBERÓ MOLT GRAN ALS ALTRES VEDELLS. HEM JUGAT UNA MICA AMB DOS PORQUETS I TAMBÉ HEM VIST ALS SEUS PARES. HEM DESCOBERT COM ELS POLLETS SURTEN DE L’OU, HEM AGAFAT CRIES D’ÀNEC I DE GALLINA. ENS HAN DEIXAT ENTRAR AL GALLINER I HEM JUGAT AMB LA PALLA, HEM AGAFAT GALLINES I CONILLS. PER FINALITZAR HEM PUJAT TOTS A DONAR UNA VOLTA A SOBRE DEL ROMARIO, UN PONI MOLT MACO!!!

PRÀXIES LINGUALS AMB PEPPA PIG I ELS BARRUFETS

Alguns alumnes de P3, P4 i P5 assisteixen a l’aula d’audició i llenguatge en grup reduït on treballem pràxies linguals per millorar l’articulació dels fonemes en la parla espontània.
Enguany la Peppa Pig i els Barrufets ens ajuden a que aquest treball sigui d’allò més divertit.
PROVEU D’IMITAR ALLÒ QUE FAN ELS NOSTRES AMICS AMB LA LLENGUA, JA VEUREU QUE BÉ US HO PASSEU!!

EL CANÇONER

Alguns alumnes de P3, P4 i P5 treballen el Cançoner en grup reduït a l’aula d’Audició i Llenguatge.
Després de picar la caixa gran (toc toc com si piquéssim a una porta), la obrim i descobrim que a l’interior hi ha caixes petites que també piquem per obrir-les. Dins de cada caixa petita s’hi amaga una cançó que cantem plegats seguint el ritme de la música i realitzant els gestos que pertoquen a cada una d’elles.
Treballem la rutina de fer i dir toc toc, els torns d’espera perquè tots els components del grup piquin la caixa, la melodia i lletra de cada cançó i els gestos que hi corresponen.
Les cançons que estem treballant són: els caballers, peix peixet, la lluna la pruna, l’elefant, sol solet, dalt del cotxe, l’esquirol, la petita granoteta, el lleó, la mosca empipadora, plou i fa sol, el gall i la gallina, el tren i cargol treu banya.
ESPEREM QUE US AGRADI I QUE TOTS PLEGATS CANTEU MOLT!!!

ESQUITXEM AMB COLORS DE MIRÓ

Estem treballant l’artista Joan Miró, després de veure un power point sobre el seu art, vam decidir començar amb les seves tècniques. Fem de pintors i esquitxem com li agradava a Miró, amb els seus colors preferits. Mireu com fem d’artistes i com gaudim !!

El cavall i l’esquirol

Un grup d’alumnes de 4t, en Dani, la Laura García, l’Adan, en Cristian i la Laura Ramírez han creat el conte El cavall i l’esquirol i l’han anat a representar als alumnes de P4.
Després d’haver realitzat un sondeig als alumnes d’infantil sobre quin tipus de conte els agrada més, un grup d’alumnes de 4t ha decidit inventar un conte que han titulat El cavall i l’esquirol. En el conte, els dos protagonistes viuen aventures espectaculars en voler salvar la vida d’una cria de mico i ho aconsegueixen gràcies a l’ajuda del capità gos i de dos taurons.
El grup d’alumnes de 4t, després de posar-se d’acord sobre qui serien els protagonistes i què els passaria, han escrit el conte, han corregit i revistat l’escrit inicial, l’han transcrit a l’ordinador i n’han fet diferents lectures fins que divendres 14 de març l’han representat davant els alumnes de P4.
Malabaristes i domadors han quedat encantats i els ha agradat molt el conte.
MOLTES GRÀCIES!!!

SORTIDA A LA GRANJA

El proper dimarts 18 de març, els alumnes de P3, la classe dels Pallassos, anem a visitar la granja Can Mas-Pascual de Palaudàries. Per conèixer i participar de les tasques del camp i saber com es porta el bestiar i l’aviram. Valorar i respectar amb més consciència la natura, tant del món vegetal com del món animal.

im08

im07

TALLERS DE PLÀSTICA

Els alumnes de P5 seguim treballant el pintor PABLO PICASSO, i hem organitzat tres tallers on tractem diferents tècniques: la pintura, el fang i el collage.
En el taller de pintura, hem fet un mural inspirant-nos en el Guernica .
En el de fang, hem començat experimentant i moldejant, per tal de poder fer en un altre taller uns plats Picassians.
I en el del collage, ens vam fer unes fotografies de la cara de cada nen/a i hem fet un collage barrejant les fotos de les dues classes, inspirat en els retrats Picassians.

ELS TALLERS DEL DIJOUS A P5

Els dijous les classes dels acròbates i els trapezistes ens barregem en tres grups i cada grup fa un taller diferent. En aquest moment un grup fa fang, un altre fa expressió corporal i l’altre grup va a l’hort.

L’HORT


Aquesta setmana hem anat a plantar llavors de raves, i hem aprofitat per regar els enciams que mica en mica van creixent. A veure si a final de curs podem fer una bona amanida!!!

RACONS DE JOC SIMBÒLIC

EXPRESSIÓ CORPORAL: SESSIÓ DE LLUMS