2a SESSIÓ DE RACONS DE LLENGUA I MATES A P4

Hem començat la 2a sessió de racons de matemàtiques i de llengua.
El treball per racons és una metodologia que consisteix a organitzar l’aula en diversos espais on els alumnes, distribuïts en petits grups, realitzen activitats simultànies de manera autònoma. És una manera de treballar més creativa i flexible, en la qual el paper del mestre és dinamitzar els aprenentatges i animar els alumnes a participar en tots els espais d’activitat i aprenentatge.
En els racons de mates estem treballant la relació entre el número i la seva quantitat, i ens estem introduint en els jocs de taula: el domino, el memory.
En els racons de llengua estem confegint els noms dels companys/es de l’aula, relacionem fotos de coses de la tardor amb el seu nom i treballem els noms dels nens de la classe a partir de la seva inicial, dels companys de taula,…
Aprofitant que a l’escola disposem de Tablets, hi ha un racó amb quatre tablets on fem jocs relacionats amb el que estem treballant.
Cliqueu sobre les fotos per poder veure totes les fotos dels racons.
Racons de Mates
cimg9632
Racons de llengua
cimg9343

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *