HORT I CONTES AMB FAMÍLIES A P3

La setmana passada vam iniciar l’activitat de l’hort i el conte amb famílies. Els dimarts a la tarda pot venir un familiar a ajudar-nos en les nostres tasques per tenir cura del nostre hort. I els dimecres l’Hora del conte on els pares, mares, tiets, tietes, avis, avies…poden venir a explicar un conte. Els nens i nenes gaudeixen molt d’aquesta activitat i els hi fa molta il·lusió que vinguin els seus familiars.
Dimarts passat va venir l’Ester la mare d’en Raúl a ajudar-nos a l’hort. I aquesta setmana ha vingut l’Arpi la mare de la Sofía Aguado. Hem collit pèsols,faves,cebes, maduixes, hem menjat, hem regat… Els hi agraïm molt la seva ajuda ja que l’hort porta molta feina!! Animeu-vos a venir a ajudar-nos!! Us esperem!!
Per altre banda dimecres passat va venir en Salva el pare de la Sofía Aguado i ens va explicar el conte de la caputxeta vermella. Els nens i nens van gaudir molt perquè els feia fer de llops, de caputxetes, d’ avies i de caçadors. Van estar molt guapos i guapes escoltant el conte. Avui han vingut l’Ester la mare d’en Raúl i l’Imma la mare de la Noa. Conjuntament ens han explicat el conte dels Tres porquets. Han realitzat un súper escenari amb titelles i els infants han estat molt atents. Ha estat un gran espectacle!! Per finalitzar ens han regalat un porquet per cadascú i hem pintat un dibuix sobre el conte. Gràcies heu fet molta feina!!!
Aquí podreu veure totes les col·laboracions. Moltes gràcies a tots i totes per venir a passar una estona amb nosaltres. Ho heu fet molt bé!! Ha estat un plaer!!! Esperem més familiars la setmana vinent. Una abraçada!!
Animeu-vos!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *