Daily Archives: 6 febrer 2016

ELS PADRINS ENS EXPLIQUEN CONTES (P5)

Els padrins i padrines de 5è A van venir una tarda a explicar-nos contes. Els nens i nenes de P5 es posen molt contents cada cop que venen a visitar-nos. Van estar molt guapos escoltant i mirant el conte que el seu padrí havia escollit per explicar al seu fillol. Esperem que us agradi veure aquesta activitat que fomenta el gust per la lectura i el món dels contes.

3a CONSIGNA I LA RUA DEL CARNAVAL

Aquest divendres la 3a consigna del Rei Carnestoltes ha estat:
Al matí disfressat a la teva bola hauràs de venir.
A la tarda molta gresca faràs i amb la teva comparsa el teu vestit lluiràs.

La festa final!!!
Ha arribat l’últim dia del Carnaval, tots els alumnes i mestres de l’escola hem fet una gran rua pel pati de l’escola. Cada classe ha interpretat una comparsa disfressats de la comunitat o país al qual representa el  nom de la seva classe. Els nens i nenes d’infantil ens hem disfressats del vestit tradicional de Catalunya. Mireu que guapos/es anàvem, tant al matí com a la tarda!!!

P3

P4

P5
MATÍ

TARDA
 

BALL DE CARNESTOLTES

El Rei Carnestoltes s’acomiada de tots nosaltres! Esperarem fins l’any vinent perquè torni la disbauxa, la gresca i la xerinola!!!