Daily Archives: 29 març 2014

APADRINAMENT LECTOR A P3

El dimecres 19 de març els alumnes de 5è C, que són els padrins lectors dels nens i nenes de P3, ens van representar el conte dels “tres porquets” amb titelles a la biblioteca de l’escola. Després del conte vam anar a jugar tots junts al pati. Des de el desembre, quedem un cop al mes i la veritat és que tant els padrins com els fillols mostren molta il·lusió i ganes de tornar-se a veure. S’ho passen molt bé junts i és una gran experiència per tots. Esperem que us agradi!!

ELS PLANETES A P5

Durant aquest segon trimestre les classes de P5, els Acròbates i els Trapezistes, estem treballant sobre un tema molt interessant com són els planetes i el Sistema Solar.
I aquest divendres a la tarda el Jesús, el papa de l‘Eira, ha vingut a l’escola a fer-nos una classe magistral sobre astrologia. Com hem pogut observar és un tema que li apassiona i en té un gran domini. Ens ha explicat moltíssimes coses molt interessants, els eclipsis de sol i de lluna, les fases de la lluna, els moviments de la terra, el perquè de les estacions de l’any, les constel·lacions, la nebulosa… hem après un munt. Moltes gràcies!!!

L’HORA DEL CONTE

Aquest dimecres a la tarda, a la classe dels Trapezistes, ha vingut la mama de la Candela a explicar-nos un conte. Moltes gràcies!!! A tota la classe ens agrada molt i estem molt contents de la vostra col·laboració!!!