Res més adient per aquesta setmana que unes activitats plàstiques de tardor. La primera tracta d’estampacions realitzades per alumnes de P4 utilitzant diferents elements de tardor trobats en una sortida al bosc: fulles, branques, escorces, molsa, pinyes i altres fruits , etc … (recollits tots ells del terra). Una vegada realitzada l’activitat, és bo fer-los observar les empremtes que deixa cada un dels elements i tractar d’endevinar de quin es tracta.
En la segona activitat, que trobo en el bloc BloesemKids, les protagonistes són unes corones d’allò més “natural”, fetes amb flors i fulles. Divertides, oi?
La tercera, del bloc Maya Made, ens proposa utilitzar fulles lanceolades per confegir lletres o noms, activitat similar a la de composar figures d’animals o personatges que segurament ja heu realitzat alguna vegada.
I per acabar, una altra de pròpia: fulles dibuixades amb ceres toves i un fons d’aiguada, una activitat senzilla que he repetit amb moltes temàtiques.
Si us ve de gust, podeu anar ampliant la llista amb altres propostes creatives.
Primer de tot felicitar-vos per les vostres creaccions i les aportacions que són magnifiques i que m’agraden molt!sobretot com feu de coses senzilles grans tresors creatius!Bé i ara una pregunta aquest de les ceres toves que es dibuixar amb ceres i un cop fet passes un pinzell per sobre amb aigua?bé ja m’explicareu.Moltes gràcies per tot el que m’aporteu!
Meritxell,
si com bé dius, primer el dibuix es fa amb ceres toves i tot seguit es passa per sobre una aiguada, que és fa amb aigua tenyida amb una mica de color (tèmpera). És una tècnica molt agraïda!
Teresa