Aquí teniu algunes bones idees que he trobat reutilitzant o reciclant oueres de cartró. Fent honor a l’època de l’any que estem, comencem per les de temàtica nadalenca: una garlanda de llums, del web Ecoist , i unes campanetes , del bloc Ourbigearth.
La forma i característiques dels cartrons facilita convertir-los en contenidors i suports per organitzar petits objectes. Alguns exemples els teniu en aquest segon grup d’imatges: un plafó de notes, del bloc Thriftyfun ; unes safates classificadores, de Crafting Agreen World (objectes) i de Willowpoppy (ceres de colors) i un joc de memòria, vist a Playing House.
I anant una mica més enllà, per què no convertir-les en elements molt més artístics i creatius, fàcils de realitzar pels més petits, com la senzilla màscara de Reclycled Crafts, la pintura abstracta en relleu d’Art Sònia o la capsa per associar colors d’As mother sinzion.
M’encanta el teu blog, fa anys que el visito, les entrades són interessants, bonqiues i molt cuidades… llàstima que últimament els canvis i les novetats siguin de tant en tant temps!!!
Gràcies pel teu comentari Gemma. Si, aquests darrers mesos he tingut el bloc una mica abandonat: manca de temps, de motivació, pocs comentaris, …
Dins els propòsits d’any nou inclouré el de fer entrades més sovint. Les aportacions i comentaris de les persones que el seguiu hi ajudaran!
Molt bon any!
Teresa
El treball amb oueres de cartró ofereix moltes possibilitats. A la porta de la classe vam posar una corona nadalenca feta amb aquest material, quedava ben bonica, sobretot ben farcida de purpurina.
M’agrada treballar amb tot tipus de material de rebuig. Els resultats són sempre originals si deixem que els nens i nenes manipulin i descobreixin.
Una abraçada
Totalment d’acord amb tu Blanca!
Una abraçada.
M’encanta aquest bloc, del que he tret moooltes idees per a les meves classes i per fer amb el meu fill a casa. Moltes felicitats per tanta creativitat! I tan de bo aviat hi hagi novetats! Per molt que cada cop que hi entro, descobreixo coses noves 🙂
Cristina