L’Òscar, un aficionat a fer forats al terra, un bon dia destapa un cofre. Què deu haver-hi? Doncs paraules, moooltes paraules. La veritat és que l’Òscar queda una mica decebut i llença les paraules enlaire… Però, de sobte, aquestes paraules comencen a transformar el món que el rodeja. Una alzina tofuda, un eriçó fluorescent, un escarabat bufó… No gaire temps més tard, el cofre queda buit de paraules i l’Òscar busca la manera de tornar-lo a omplir amb l’ajuda de la seva veïna Llúcia.
El llenguatge és lúdic i mal·leable, i amb aquest es pot construir un món diferent. Amb subtilesa i humor, Rebecca Gugger i Simon Röthlisbergerens (autors) fa pensar en el poder transformador de les paraules i ens ofereix una manera imaginativa de fomentar la reflexió i l’afecte pel llenguatge i els seus usos.
Un àlbum que recorda a “La gran fàbrica de les paraules” i que, com aquest, pot despertar l’interès per l’escriptura i una oportunitat per relacionar-se d’una manera diferent amb la llengua.
(Ed. Joventut)
A partir de set anys.
