El Milo fa temps que ha sentit a parlar de la llegenda del drac, però no se la creu. Fins que un dia, arriba una colla de personatges molt estranys al poble i li demanen que els porti a veure el drac. El que el Milo no s’imagina és que això serà l’inici de l’aventura més apassionant de la seva vida.
En la segona part, en Milo i l’enigmàtica Nivalan continuen buscant els quatre ous de drac, i en aquesta ocasió aniran a parar al regne dels elfs… Entre conjures i traicions, hauran d’afanyar-se de valent per trobar el segon ou de drac abans no sigui massa tard.
Laura Gallego (autora) ens presenta una història de fantasia plena d’aventures, d’encanteris, llegendes, dracs, màgia, amistats improbables i amor.
(Ed. Cruïlla)
A partir de dotze/tretze anys.