Les àvies ens visiten

El nostre món està canviant i el paper dels nostres avis i àvies també. Tenen un paper molt important, ajudar a la conciliació laboral i familiar. Una realitat que es fa visible cada dia a la llar d’infants, a l’hora de portar i recollir als nens i nenes. Tot i que la responsabilitat educativa recau en els pares i mares, els nostres avis i àvies s’han convertit en un suport imprescindible.

L’equip d’educadors conjuntament amb els pares i mares de l’AFA, tot reflexionant, vam arribar a la conclusió que seria molt bona idea planificar activitats que ajudin a promoure una millor cooperació entre generacions.

Que els nostres petits i grans del barri ,poguessin gaudir i treure’n profit, establir vincles i enriquir-nos mútuament.

Amb aquest projecte es generen sinergies enriquidores per a tots.

Moltes gràcies als pares,mares,avis i àvies per la vostra implicació!!

VISITEM EL CEIP DE SANT PERE I SANT PAU

El passat dimecres dia 13 de març, els nens i nenes de les classes dels peixos, girafes  i elefants, vam visitar el Col·legi Sant Pere i Sant Pau, una escola de grans.

Vam poder visitar les aules de P3, P4 i P5 i vam compartir diferents activitats amb els seus alumnes.

Una experiència que acosta als nostres petits a la genial realitat que viuran a partir del proper Setembre.

Gràcies a tot l’equip d’aquesta genial escola per rebre’ns!!

Carnaval a la llar d’infants

Per carnaval no hem parat!!! amb la vostra ajuda hem confeccionat les disfresses .

Ens ha visitat el sèquit del Rei Carnestoltes i els gegants de Sant Pere i Sant Pau, ens hem disfressat, ballat i dilluns 25 de febrer vam passar una tarda molt entranyable amb la vostra companyia, vam gaudir de la música i del berenar i entre tots hem pogut recaptat 210€ a favor de la investigació del càncer infantil a benefici del Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

Moltes gràcies a tots els que heu participat!!