PREINSCRIPCIÓ CURS 2024/25

QUAN S’HA DE FER?

Del 8 al 21 de maig de 2024. Amdòs inclosos.

COM REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ?
S’ha de presentar una única sol·licitud especificant per ordre de preferència, la/les Llar/s d’infants on es vol prescriure.

Presencialment a la llar d’Infants del 8 al 14 de maig:  Amb cita prèvia trucant a la llar d’infants. Caldrà dur la sol·licitud juntament amb tota la documentació acreditativa.

Telemàticament del 15 al 21 de maig: Es podrà trametre la sol·licitud i la documentació acreditativa al correu electrònic de la llar d’infants triada en primera opció (llimspsp@tarragona.cat). La documentació podrà ser tramesa escanejada. La llar d’infants respondrà el correu confirmant la recepció de la sol·licitud perquè en tingueu constància.

QUINA DOCUMENTACIÓ CAL ADJUNTAR A LA SOL·LICITUD?

El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat de la documentació següent:

▪ Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

▪DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport.

▪ Altres documents que acreditin els aspectes indicats per la persona sol·licitant a efectes d’aplicació del barem. Consulteu criteris d’admissió. Sistema de punts.

Per més informació podeu contactar amb nosaltres:

TELÈFON: 977203550

CORREU DEL CENTRE: e3010955@xtec.cat