RESERVA DE PLACES A LES EOI

El Pla d’impuls de les terceres llengües contempla per al curs 2012-13, entre altres act

uacions, la reserva de places a les Escoles Oficials d’Idiomes (EOI).

• Què es una reserva de places?: La reserva de places permet la incorporació als cursos oficials de determinats idiomes i nivells impartits a les EOI.
  • A qui va adreçat el programa de reserva de places?: La reserva de places està adreçada al professorat/personal tècnic/inspectors i inspectores en actiu dependent del Departament d’Ensenyament que no és alumnat oficial d’EOI en l’idioma que sol·licita i que no ha gaudit d’una reserva de plaça en els tres darrers cursos escolars de qualsevol idioma.
  • Requisits de participació:
    • Estar en actiu en el moment de fer la sol·licitud.
    • No ser alumne/a oficial d’EOI durant el curs 2011-12 en l’idioma que sol·licita.
    • No haver gaudit d’una reserva de plaça en els cursos 2009-10, 2010-11 i 2011-12.
    • Solament es pot demanar un idioma; si hi ha més d’una petició per persona, s’atendrà únicament la primera sol·licitud realitzada.
  • Gratuïtat: La matrícula del curs 2012-13 es gratuïta per al professorat que accedeix a l’EOI a través d’una reserva de plaça.

This entry was posted in BEQUES I AJUTS, CURSOS I CONFERÈNCIES, LLENGÜES ESTRANGERES. Bookmark the permalink.