TEATRE PER DOCENTS DE LLENGUA ANGLESA

Un any més es convova als professionals de l’educació d’arreu de Catalunya a la presentació de la programació escolar dels teatres Victòria i Poliorama de Barcelona per al curs 2012/13 que tindrà lloc el 26 de juny a les 11’30h al Teatre Victòria.

La finalitat d’aquest acte és poder gaudir en directe d’un tast dels espectacles que s’han triat tenint en compte la qualitat pedagògica, la diversitat de gèneres, i els diferents nivells als quals van destinats.

Al final de l’acte, es podrà compartir un refrigeri per intercanviar impressions amb els directors, artistes i organitzadors.

Cal confirmar assistència abans del 22 de juny a espectaclesambclasse@3xtr3s.com o al 93 441 39 79, indicant el vostre nom, centre de procedència, cicles que representeu i número de persones que vindreu.

Entrada gratuïta. Aforament limitat.

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, LLENGÜES ESTRANGERES, RECURSOS. Bookmark the permalink.