DOSSIER ACTIVITATS DE LECTURA E. INFANTIL I C. INICIAL

Per engrescar els infants vers la lectura cal començar com més aviat millor, no cal esperar que els infants siguin capaços de desxifrar el codi escrit, ja que hi ha molts motius pels quals els infants poden trobar plaer en els llibres. Aquest dossier pretén ajudar els/les mestres de parvulari i cicle inicial en la tasca de fomentar l’ interès pels llibres i el plaer per la lectura en els infants de tres a vuit anys.

El dossier té com a finalitat que els infants entrin en contacte amb el món del llibre i en la lectura des de ben aviat i que en aquestes experiències es diverteixin, desenvolupin la imaginació i es desvetlli el seu interès per informar-se.

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, IMPULS A LA LECTURA I BLOCS SOBRE LA LECTURA, LLENGUA CATALANA, RECURSOS. Bookmark the permalink.