ESTUDIANTS DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA FAN DE PERIODISTES

Kiosk Jove. Edició 2011-2012 Un espai de participació de periodisme digital adreçat als centres educatius de primària i secundària de Catalunya.Un lloc per llegir l’actualitat informativa des d’un punt de vista diferent, amb la visió del jovent català. Els estudiants, guiats pel seu professorat, publiquen diàriament les notícies del barri, del poble i del municipi on es troba l’escola o l’institut. S’obre la segona edició del Kiosk Jove. En una fase pilot (abril 2009) es va obrir a 20 centres educatius, repartits geogràficament per tot el territori català. L’experiència va ser molt gratificant i els joves van treure a debat temes tan interessants i d’actualitat com l’ús de la burka a l’institut, les adiccions a Internet,

o entrevistes a periodistes, escriptors, cantants o alcaldes dels seus municipis. En la primera edició (2010-11) van participar un total de 72 centres que van enviar més de 500 continguts

en àudio, vídeo, text i fotografia i van obtenir un miler de visites. Qui pot participar i com? En aquesta segona edició (2011-12) que ara comença, esperem participin igual o més centres que l’any passat. Els interessats s’han de registrar en el període d’inscripció. El 324 es posarà en contacte personalment amb els tutors dels centres participants, per assistir a una reunió presencial explicativa de tot el projecte. Pàgina web: http://www.324.cat/kioskjove Certificat de formació: Es lliurarà un certificat de formació de 30 hores per al professorat inscrit que hagi participat en el projecte Kiosk Jove. Valor afegit: El 324 facilitarà accessos a visites a les instal·lacions de TV3 i Catalunya Ràdio per als alumnes del centre que hi participin. Alguns dels continguts de Kiosk Jove podrien veure’s en algun programa juvenil-infantil de TV3.

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, CONVIVÈNCIA, LLENGUA CATALANA, PREMIS I CONCURSOS. Bookmark the permalink.