PUBLICACIÓ D’ITINERARIS CURRICULARS LLIGADES A TASQUES COMPETENCIALS

Després de presentar durant el III  Congrés  Escola  2.0, CEDEC posa a disposició de tota la  comunitat  educativa  una  mostra  dels  itineraris  curriculars  lligats  per  tasques  competencials  de  Llengua  i  Matemàtiques  de  3r  d’ESO. Amb la publicació de  les  primeres  de  les  dotze  unitats  que  formaran  els  itineraris  de  cadascuna  d’aquestes  matèries,  el  nostre  objectiu  és donar a conèixer per primera  vegada  aquests  recursos,  que  estan  sent  elaborats  pel  Centre  Nacional  i  que  aborden   d’una  manera   SENZILLA  i atractiva  les  competències  bàsiques.
També busquem la col · laboració dels nostres usuaris perquè, amb els seus suggeriments,  comentaris  i  aportacions  ens  ajudin a millorar  aquests  materials;  la  versió  definitiva  i completa  veurà  la  llum  en  els  pròxims  mesos.

Enllaç I: Unitats didàctiques del Itinerari Curricular de Matemàtiques 3r ESO
Enllaç II: Unitats didàctiques d’Itinerari Curricular de Llengua Castellana 3r ESO

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA. Bookmark the permalink.