BLOCS DE DIVERSITAT LINGÜÍSTICA

A la página web del GELA (Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades) www.gela.cat s’ha obert una nova secció  de blocs que  tenen com a tema principal la diversitat lingüística. De moment, s’hi ha posat els cinc dels quals els n’arriben més visites a  la pàgina. Si en coneixeu d’altres, podeu fer arribar els nous enllaços perquè els poden afegir sempre que s’ajustin als criteris. La seva intenció és establir vincles amb persones i grups  interessats en la diversitat lingüística.

El GELA es va crear l’any 1992 amb l’objectiu de promoure la recerca en llengües amenaçades i donar a conèixer la diversitat lingüística i el seu valor. D’aleshores ençà, el GELA ha organitzat nombroses activitats en tres àmbits fonamentals: la recerca, l’educació, i la dinamització cultural. També ha publicat llibres i materials didàctics, ha organitzat exposicions, ha creat jocs i activitats, i ha col·laborat amb altres organismes i entitats en activitats relacionades amb els seus objectius.

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, INTERCULTURALITAT I COHESIÓ SOCIAL, LLENGUA CATALANA, RECURSOS. Bookmark the permalink.